Sotsiaalmeedia turundus aastal 2021- põhjused, miks see on tähtis

by | Mar 9, 2017 | Sotsiaalmeedia, Sotsiaalmeedia turundus

[lmt-post-modified-info]

Postitus on uuendatud ja kaasajastatud 19. juuli 2021. Info, mida loete on värske ja kindlasti kasulik teie ettevõtmisele. 

Sotsiaalmeedia turundus ja statistika ja faktid, mis selle kasuks räägivad

Statistika ja faktid on viimase kümnendi jooksul näidanud kui väärtuslik on sotsiaalmeedia turundus ning järjest suurenenud arvud on küllaldased, et saada aru, kuidas sotsiaalmeedia on muutnud kogu maailma.

Sotsiaalmeedia turundus on kindlasti see asi, mille kasutegurist sa alles selle kasutamisel aru saad, kui läbi selle oma ettevõtmisele uusi kliente püüdma hakkad.

Sotsiaalmeedia abiga saad sa otse nö. oma kliendi tuppa ja koju, nende silme ette, ekraani peale. Kindlasti loe hoolega järgnev sisu läbi ja tee omad järeldused, kas sotsiaal meedia turundus võiks su ettevõtmisele kasu tuua,

Datareportal on hiljuti jaganud sellist intrigeerivat statistikat, et sotsiaalmeedia globaalsete kasutajate arv peaks jõudma ligikaudu 4,33 miljardini aastal 2021. Nende uurimus tõi välja järgnevad faktid ja arvud sotsiaalmeediamaastiku kohta:

  • Hinnanguliselt kasutab sotsiaalmeediat 4,33 miljardit inimest üle kogu maailma
  • Põhja-Ameerika on piirkond, mis on sotsiaalsete võrgustike suurim levipiirkond. See tähendab, et umbes 70% elanikkonnast on vähemalt üks sotsiaalne konto.
  • Facebook on esirinnas oma 2,85 miljardi aktiivse igakuise kasutajaga. Antud number on kindlasti paisutatud, sest palju on nn. võlts kontode omanikke, kes pole päris inimesed.
  • Tänase seisuga kulutavad inimesed maailmas keskmiselt 142 minuti päevas sotsiaalvõrgustikes.
  • Tänase seisuga kasutavad sotsiaalmeediat enamus inimesed läbi mobiilsete seadmete – koguni 99% inimestest kasutavad selleks mobiiltelefoni või tahvelarvutit. See annab kindlasti mõtteainet, kuidas oma sotsiaalmeedia reklaame teha ja suunata.

Korrektne ja hästi läbi mõeldud sotsiaalmeediaturunduse strateegia võib teie brändi kõrgustesse viia. Brändi äratundmisest, kuni klientide tundmaõppimiseni ja suhete loomiseni integreeritakse seda nüüd iga ettevõtte strateegiasse.

Järgnevalt uurimegi välja, miks sotsiaalmeedia turundus on tähtis sinu ettevõttele.

Sotsiaalmeedia turundus on taskukohane igale ettevõtmisele oma teenuste/toodete turundamiseks

Kui rääkida rahalistest investeeringutest Sinu ettevõttesse, on sotsiaalmeedia kõige taskukohasem viis kiire sissetuleku teenimiseks. Sotsiaalmeedia kanalid annavad Teile väga ökonoomse viisi sihttarbijateni jõudmiseks ja bränditeadlikkuse suurendamiseks.

Nii, et kõik ettevõtted, kes tahavad enda ettevõtet turundada, on sotsiaalne meedia taskukohane, kuid väga suure ROI-ga ehk investeeringutasuvusega. Teil on väikse eelarvega võimalus mitte ainult kasvatada brändi äratundmist, vaid ka nautida väga suuri eeliseid tavalise turunduse ees: veebiliikluse suurenemine, suurenenud müügivõimalused ja investeeringutasuvus.

Juurdepääs kohalikule ja ülemaailmsele publikule

Kõigele eelnevale lisaks, aitab sotsiaalmeedia ettevõtetel laiema vaatajaskonnani jõuda nii kohalikul areenil ja globaalselt. Saate otsida uue publiku ja luua olemasoleva publikuga suhtlus personaalsel tasemel.

Internetis on saadaval palju erinevaid tööriistu, mis aitavad otsida konkreetseid hashtage või otsida sihtrühmi geograafiliselt, mis võimaldab ettevõtetel oma sihtrühmadest rohkem infot saada.

sotsiaalmeedia turundus aitab sul leida ülesse oma sihtgrupi

Väärtuslik klientide ülevaade, et publikuga ühenduda

Oma ettevõtte ülesehitamiseks peate teadma oma publikut. Mida rohkem teate sihtgrupi kohta, seda lähedasem ja parem suhe on sul nendega. Sotsiaalmeedia turundus võimaldabki ettevõttel saada seda väärtuslikku informatsiooni klientide käitumise ja huvide kohta.

Sellised arusaamad aitavad teil mõista oma klientide vajadusi ja nõudmisi. See suurendab veelgi teie sotsiaalmeedia jälgijaskonda. Ja rohkemate jälgijate saamine ja postituste laikimine viib lõpuks brändi tuntuse suurenemiseni ja sellepärast ongi sotsiaalmeedia nii tähtis.

Kui seda tuleb teha järjepidevalt. Pange esialgu endale väiksed eesmärgid: näiteks 2-3 postitust kuus ja hiljem sama arv postitusi nädalas. Kui te aga postitate paar korda aastas, siis sotisaalmeediast teie ettevõtmisele teab mis suurt kasu ei ole.

Sotsiaalmeedia turundus annab suurema võimaluse suunatud veebiliikluseks

Teie lõppeesmärk on juhtida rohkem külastajaid saidile ja lõpuks muuta need edukateks müükideks. Ja see on koht, kus sotsiaalmeedia näitab oma tõelist väärtust.

Kui loote enda ettevõtte sotsiaalmeedia profiili ja hakkate jagama huvitavaid ja asjakohaseid postitusi, saate viia suunatud veebiliikluse oma kodulehele.

Koos korrapärase sotsiaalmeedia postitamisgraafikuga (kvaliteetse sisuga) saate sissetulevat veebiliiklust tõsta märgatavalt. Ning suurenenud veebiliiklus viib lõpuks rohkemate klientideni ja müükideni.

Suurem äratundmine inimeste poolt.

Iga võimalus, kus sa saad oma veebilehe sisu levitada, peaksid olema aastal 2021 tähtsad. Ning erinevad sotsiaalmeedia turunduskanalid on just selle jaoks.

See on tähtis, sest see teeb sind nähtavamaks uutele klientidele ja teeb paremaks ka sinu brändi suhet olemasolevate klientidega.

On hea kui su brändil on kasutusel olemas kõik kuulsamad sotsiaalmeediakanalid, kuna sinu kliendid on erinevad ja osad kasutavad ainult ühte sotsiaalmeediakanalit igapäevaelus (nt: Twitter) või siis muidu ükskõiksed kliendid võivad huvituda sinu teenusest/produktist alles siis, kui nad on sinu brändi näinud erinevates sotsiaalmeediakanalites.

Brändi lojaalsus

Uuringud on näidanud, et brändid, kes on erinevates sotsiaalmeediakanalites leitavad naudivad suuremat tähelepanu ja lojaalsust oma klientide poolt. Erinevad kanalid aitavad su brändil saada rohkem lähedaseks oma kliendiga. Ehk strateegiline ja läbimõeldud sotsiaalmeedia plaan peaks aitama muuta sinu kliendid brändilojaalseks.

Rohkem võimalusi konverteerimiseks

Iga postitus, mis sa postitad erinevatel platvormidel, on võimalus müügi tegemiseks. Sest iga blogipostitus, pilt või video, mis sa oma jälgijatele jagad on võimalus kellelgi reageerida ning see võib viia sinu veebisaidi külastuseni ja lõpuks ka müügini.

Iga postitus ei vii müügini, aga pidev postitamine ja klientidega suhtlemine enda kanalitel viib müügivõimaluse kindlasti ülesse.

turundamine sotsiaalmeedias

Suuremad müüginumbrid

Turundamine sotsiaalmeedias suurendab müügivõimalusi mitmel kindlal viisil.

  • Üks neist on sinu brändi inimlikkuse faktor, kuna sa ei tundu klientidele kui firma. Sa saad suhelda oma klientidega nagu inimene ja see on tähtis, kuna sinu klient tunneb ennast kindlalt.
  • Uuringud on veel näidanud, et sotsiaalmeedia turundusel on mitu korda paremad müüginumbrid ja ROI, kui traditsioonilisel reklaamil (reklaam telekanalitel, reklaam raadios, flaierid, jne.) ning suurem jälgijabaas paneb inimest rohke sinu brändi usaldama ja juba lihtsalt kasvatades enda jälgijate arvu, annab sulle võimaluse rohkem müüke teha.

Suurem brändi autoriteetsus

Suhtlemine oma klientidega regulaarselt näitab teistele inimestele, et sa hoolid oma klientidest ja nende tegemistest ja hoiad neil nö. silma peal. Ja kui inimesed räägivad heast tootest või teenusest, teevad nad seda tihti sotsiaalmeedias. Ning mida rohkem räägitakse sinu tootest/teenusest, seda rohkem uusi jälgijaid tekib sinu kanalitele ja positiivne vastukaja teeb sinu brändi rohkem väärtuslikuks ja autoriteetseks uutele klientidele.

Suurem sissetulevate külastuste arv

Ilma sotsiaalmeediata, sinu sissetulevate külastuste arv on limiteeritud klientidele, kes on juba tuttavad juba sinu brändiga ja inimesed, kes otsivad märksõnu, mida sa oled otsingumootoris optimeerinud. Iga sotsiaalmeedia turunduse kanal, mille sa lisad enda brändile on otseviide sinu veebisaidile.

Mida rohkem kvaliteetset sisu sa jagad sotsiaalmeedias, seda rohkem külastusi sa genereerid ning suurem külastuste arv tähendab suuremaid müüginumbreid su firmale läbi su ettevõtte kodulehe, seda muidugi juhul, kui su koduleht on nii tehtud, et see müüks.

turundus sotsiaalmeedias hoiab kulusi kokku

Väiksemad kulud reklaamile

  • Uurimistulemused on näidanud, et isegi kuus tundi nädalas tegeleda enda sotsiaalmeedia turundus kanalitega on piisav, et suurendada veebisaidi külastuste arvu.

Kuus tundi nädalas sotsiaalmeedia turundusse investeerida pole eriti märkimisväärne, arvestades kui suur turunduskanal sotsiaalmeedia on.

Kui sa vaid ühe tunni oma päevast suudad jagada uut sisu enda sotsiaalmeedia platvormidel, hakkad sa kindlasti märkama häid tulemusi.

Isegi tasuline reklaamimine läbi Facebooki, Twitter või Instagrami on suhteliselt odav (see muidugi oleneb sinu eesmärkidest).

Alusta tasa ja targu ja sa ei pea muretsema, et su eelarve lõhki läheb—siis kui sa tunned juba ennast mugavamalt ja näed häid tulemusi, saad sa eelarvet suurendada ja läbi selle ka suurendada oma müügitulemusi.

Paremad tulemused Google otsingumootoris

Otsingumootoritele optimeerimine on parim viis saada asjakohaseid veebisaidi külastusi oma saidile, aga saada häid tulemusi otsingumootorites muutub iga aastaga.

Enam pole piisav, et sa uuendad oma blogi regulaarselt värske sisuga, optimeeritud pealkirjad ja meta kirjeldused (lehe lühikirjeldus, mis on inimestele otsingumootorites nähtav) ning kindlasti enam ei aita lihtsalt linkide levitamine, mis viitavad sinu veebisaidile.

Google ja teised otsingumootorid võivad kalkuleerida enda otsingutulemuste järjestusi vaadates sotsiaalmeedia olemasolu suure faktorina, kuna suurtel brändidel on enamasti alati mitu sotsiaalmeedia kanalit.

Seda enam, olles aktiivne sotsiaalmeedias annab otsingumootoritele “brändi signaali”, mis näitab et sinu bränd on päris ja usaldusväärne. Kokkuvõttes tähendab see seda, et kui tahad optimeerida teatud märksõnu, on tähtis, et sul oleks sotsiaalmeedia kanalite olemasolu.

Loe siit, kuidas kirjutada häid meta kirjeldusi: Meta kirjeldus – kuidas seda müügi ja SEO jaoks ära kasutada?

Hea kliendikogemus

Sotsiaalmeedia, oma olemuselt, on kommunikatsioonikanal nagu e-post või telefo4nikõned. Iga kliendiga suhtlus, mis sa teed sotsiaalmeedias, on võimalus avalikult demonstreerida sinu klienditeenindus taset ja parendada oma suhteid klientidega.

Toon siin kohal näite: kui klient kurdab sinu toote/teenuse üle Twitteris, saad sa kohe probleemiga tegeleda, vabandada avalikult ja hakata kohe tegutsema, et probleem ära lahendada.

Vastupidiselt, kui klient kiidab sind, saad sa neid tänada ja soovitada teisi tooteid/teenuseid. Personaalne kogemus on see, mis paneb klienti tundma, et neist hoolitakse. See ongi sotsiaalmeedia

Sotsiaalmeedia turundus õpetab sind klienti tundma

Sotsiaalmeedia annab lisaks sulle võimaluse saada väärtuslikku informatsiooni, millest su kliendid huvituvad ja milline on ostukäitumine. Näiteks, sa saad jälgida inimeste kommentaare, et näha mida nad arvavad sinu brändist. Sa saad jaotada oma sisud erinevateks teemadeks ja jälgida milline sisu genereerib kõige rohke huvi ning seejärel luua veel samalaadset sisu.

 

Kas sotsiaalmeedia turundus on teie äri jaoks oluline?

Eespool toodud põhjused on piisavad, et saada selge pilt sellest, miks on sotsiaalne meedia ettevõttele oluline. Mõelge sotsiaalmeedia strateegia väljatöötamisele, mis sünkroniseerib teie jõupingutusi tegelike eesmärkidega.

Need on pikaajalise sotsiaalmeedia kampaania kasud, aga kui sa ikka kardad alustada, võta need kolm punkti arvesse:

  • Paljud sinu konkurendid on juba sotsiaalmeedias. Sinu konkurendid tegelevad juba sotsiaalmeediaga, mis tähendab, et sinu sotsiaalmeedia külastused võetakse sult nina alt ära. Ära lase oma konkurentidel korjata kõike kasu, samal ajal kui ise vaatad pealt. Kui mingit moodi sinu konkurendid ei ole sotsiaalmeedias, on sul veel rohkem põhjuseid alustada.
  • Mida varem sa alustad, seda varem sa kasu lõikad. Sotsiaalmeedia põhineb suhte ehitamisel kliendiga ja see kasvab eksponentsiaalselt, kui su jälgijad räägivad sinust enda sõpradele ning nende sõbrad omakorda enda sõpradele, ja nii edasi. Mida varem sa alustad, seda varem saad sa hakata kasvatama enda kliendibaasi.
  • Potentsiaalsed kaotused on tähtsusetud. Kui rääkida reaalselt, pole sul midagi kaotada, tegeledes sotsiaalmeediaga. Ajakulu ja raha, mida võtab profiilide loomine ja postitamine on tavaliselt minimaalne, võrreldes teiste turunduskanalitega. Ainult kuus tundi nädalas või paarsada eurot on kõik, mis vaja, et luua endale korralik kliendibaas sotsiaalmeedias.

Kokkuvõtteks

Mida kauem sa ootad, seda rohkem on sul kaotada. Sotsiaalmeedia turundus, kui tehtud õigesti, võib tuua sulle rohkem kliente, rohkem külastusi ning rohkem müüke.

Kui sul on huvi alustada, aga ei tea kust alustada või ei oska—kirjuta meile, et saaksime sind aidata või helista 5257228 ja anname sulle kiirelt nõu, millise sotsiaalmeedia platvormiga sinu ettevõte just alustada võiks.

Originaal artikkel: LINK
<a href="https://veebihai.ee/author/andres/" target="_self">Andres Eenmaa</a>

Andres Eenmaa

Asutaja

Jagamist

Viimati tehtud suurprojekt

tehtud e-pood nurme

Kodulehed vaata kõiki

tehtud e-pood nurme