Visuaalne identiteet

CVI – corporate visual identity. Brand-book (brändiraamat)

visuaalne identiteet

Uue identiteedi algus

Logo loomine
550
  • Logo loomine
  • 1 tasuta muudatusvooru ring pärast disaineri prototüübi saatmist
  • Lõplikud failid erinevates formaatides (JPEG, PNG, SVG)

Täispakett

CVI (minimaalne visuaalne identiteet)
850
  • Põhjalik brändi identiteedi arendus ja strateegia
  • Logo, värvipaleti, kirjatüüpide ja stiilijuhi loomine
  • Sisaldab 2 läbidisainitud näidispinda (jaotusmaterjal, merch või muud brändikandjad)
  • 2 tasuta muudatusvooru ringi pärast disaineri prototüübi saatmist

Premium pakett

CVI (täielik visuaalne identiteet)
1250
  • Põhjalik brändi identiteedi arendus ja strateegia
  • Logo, värvipaleti, kirjatüüpide ja stiilijuhi loomine
  • Turundusmaterjalide (flaierid, brošüürid, reklaamid) kujundus ning strateegia
  • 3 tasuta muudatusvooru ringi pärast disaineri prototüübi saatmist
  • Ikoonistiili loomine (kuni 5 ikooni)
  • Basic fotopank (kuni 3 pilti)
  • Näidispinnad 4-5(merch, jaotusmaterjalid ja meened)

Kiire värskendus

Olemasoleva logo värskendamine
550
  • Uuendatud logo kujundus, mis järgib kaasaegseid trende
  • 1 tasuta muudatusvooru ring pärast disaineri prototüübi saatmist
  • Lõplikud failid erinevates formaatides (JPEG, PNG, SVG)
  • Kiirelt valmis- 5 tööpäevaga
  • Vaata näidet siit

Täispakett

CVI (visuaalne identiteet)
850
  • Põhjalik brändi identiteedi arendus ja strateegia
  • Logo, värvipaleti, kirjatüüpide ja stiilijuhi loomine
  • Turundusmaterjalide (flaierid, brošüürid, reklaamid) kujundus ning strateegia
  • 3 tasuta muudatusvooru ringi pärast disaineri prototüübi saatmist
  • Vaata näidet siit

Premium pakett

CVI (täielik visuaalne identiteet)
1250
  • Põhjalik brändi identiteedi arendus ja strateegia
  • Logo, värvipaleti, kirjatüüpide ja stiilijuhi loomine
  • Turundusmaterjalide (flaierid, brošüürid, reklaamid) kujundus ning strateegia
  • 3 tasuta muudatusvooru ringi pärast disaineri prototüübi saatmist
  • Ikoonid, basic fotopank ca 3 fotot
  • Näidispinnad 4-5(merch, jaotusmaterjalid ja meened)
  • Vaata näidet siit

Mis on visuaalne identiteet?

Visuaalne identiteet on palju enamat kui lihtsalt ettevõtte “nägu”. See on strateegiline vahend, mis aitab brändil oma sõnumit ja väärtusi selgelt ja mõjusalt edasi anda, luues samal ajal tugeva emotsionaalse ühenduse oma sihtrühmaga. Hästi tehtud visuaalne identiteet kajastab ettevõtte olemust ja toetab tema üldist brändistrateegiat, aidates kaasa brändi tuntuse ja eelistuse suurendamisele.

Visuaalne identiteet – põhielemendid

01

Logo

Logo on ettevõtte visuaalse identiteedi alustala, pakkudes kohese äratundmise ja esindades brändi väärtusi ühe pilguga. See peab olema meeldejääv, ajatu ja funktsionaalne, et töötada eri suurustes ja kontekstides. Logo kujundus mängib olulist rolli brändi tuntuse ja maine kujundamisel.

02

Värvipalett

Värvipalett on oluline osa brändi identiteedist, edastades emotsioone ja väärtusi värvide kaudu. See aitab luua äratuntavust ja eristub konkurentsist, tagades järjepidevuse kõikides brändi materjalides. Õigesti valitud värvid tugevdavad brändi sõnumit ja mõjutavad tarbija tajutud väärtust.

03

Kirjatüübid

Kirjatüübid on brändi visuaalse identiteedi võtmetegurid. Õigesti valitud kirjatüübid parandavad loetavust ja aitavad kaasa brändi personaalsuse väljendamisele. Need peaksid olema järjepidevad kõigis brändi materjalides, tagades seeläbi äratuntavuse ja professionaalsuse. Kirjatüüpide valik mõjutab otseselt, kuidas sihtrühm brändi tajub ja sellega suhestub.

CVI / brändbooki – lisaelemendid

04

Pildikeel

Pildikeel on oluline brändi sõnumite ja väärtuste visuaalseks edastamiseks, kasutades fotosid, illustratsioone ja graafikuid. See aitab kiiresti haarata tähelepanu, jätta meeldejääva mulje ja tugevdada brändi identiteeti, tagades visuaalide järjepidevuse kogu brändi materjalides.

05

Graafika

Tunnusgraafika sisaldab eristuvaid kujundeid, mustreid, ikoone ja graafilisi motiive, mis koos töötades tugevdavad brändi identiteeti ja suurendavad äratuntavust. See loob visuaalse sideme tarbijaga, rikastades brändi sõnumit ja edendades järjepidevat kuvandit.

06

Kujundusmaterjalide näited

Kujundusnäited, nagu trükitööd, ettevõtte rõivastus ja sõidukikleebised, kohandatakse ettevõtte tegevusala ja vajaduste järgi, et edastada visuaalset identiteeti nii digitaalselt kui trükis. Disaineri ülesanne on need ideed selgeks ja visuaalselt haaravaks teha, tagades brändi järjepideva ja atraktiivse esitluse kõikjal. See lähenemine tagab, et brändi sõnum jõuab sihtrühmani efektiivselt, hoolimata formaadist.

Tehtud tööd

Lae alla PDF näited.

Tehtud tööd

Täpsemaks vaateks vajuta raamatule

Atom Lifestyle
Castro
Eraisik laenab
Kalamajakonsertid
Maalari24
Tstransport
Tyremould
Vaimse tervise keskus
Veebihai