Veebihai blogi – SEO, veebidisain, kodulehtede tegemine, WordPress, sotsiaalmeedia turundus, strateegiad.

“Tasuta” kodulehe tegemine KOLME lihtsa sammuga
Oma kodulehe tegemine ISE ei pea olema keeruline! Kodulehe tegemine on Wordpress´iga on lihtsam, kui sa arvata oskad. Kodulehe tegemise õpetus samm-sammult.
Reeglid, kuidas valida domeeninime ja mis tööriistu kasutada brändi uuringuks?
Kas teil on plaanis avada uus veebisait? See on kindlasti väga põnev protsess! Palju uusi ideid ja mõtteid, kuidas kõike ja mida üldse oma veebisaidile panna. Aga ennekõike tuleb teil alustada sobiva domeeninime leidmisega. Domeeninimi peab kõlama hästi ning olema ka...
Meta kirjeldus – kuidas seda müügi ja SEO jaoks ära kasutada?
Meta kirjeldus: miks need su veebilehe jaoks üliolulised on ja kuidas meta-kirjeldust nii kasutada/kirjutada, et see sulle maksimaalselt kasu tooks.
Sisuloome kasulikkus SEOle – kuidas kirjutada veebisisu, mis müüb?
Müügile orienteeritud sisuloome juures on see tavaline viga. Ka väga kogenud veebisisu loojad astuvad tihti selle sama reha otsa. Kelle peale sa mõtled, kui kirjutad oma veebilehe sisu? Kas Sa kujutad ette potensiaalset klienti sinu kirjutatud (müügi)teksti lugemas?...
10 tõhusaimat viisi oma e-poe turvalisemaks tegemiseks aastal 2019
Arvestades tänapäeva turvalekete suurt hulka, eriti e-poodide puhul, tuleks lehtede omanikel võimalikud ohud juba enne nende ilmnemist tabada. Sageli leiavad isegi IT-alaselt kogenud start-up e-poed end olukorrast, kus andmed on varastatud. Kui netiturbega ei...
10 viisi kuidas leida motivatsioon rasketel hetkedel
Motivatsioon on huvitav asi, näiteks kas kujutaksite ette, kuidas Elon Musk kolmapäeva hommikul äratust mitu korda edasi lükkab, mõeldes, et täna kohe üldse ei viitsi tööle minna? Või Kersti Kaljulaid? See võib küllaltki veider vaatepilt olla, kuidas kumbki neist...
Turundusnipid, mis toovad Teile palju uusi kliente!
Ettevõtted vajavad kliente, mida lojaalsemad nad on, seda parem. Alustavad ettevõtted peavad igasuguse kliendiga leppima, juba toimivad ettevõtted vajavad neid veelgi rohkem ning alles kindlustatud ja stabiilsed ettevõtted saavad kliente tõeliselt valida, eelistades...
Kuidas leida oma kirg?
Kuidas leida oma kirg on küsimus, mida me kõik küsime iseendalt, mõni rohkem mõni vähem. Isegi siis kui lause “leia oma kirg” käib sulle vastukarva, siis ei pääse sa selle küsimusega kokkupuutumisest mitte mingit moodi.
Mis on responsive koduleht ja kuidas veenduda, et Teie koduleht seda on?
Responsive koduleht on tänapäeval standard. Ilma selleta kaotad raha, kaotada SEO mõttes ja lehe laadimise kiirus peale kauba.
Woocommerce – parimate võimalustega tasuta e-poe platvorm
Alustava e-kaubanduse ettevõttena peate tegema otsuse, millist e-poe platvormi kasutada. Selles artiklis räägime kõige populaarsemast – Woocommerce.
Facebook reklaam ja selle salarelv – kuidas seda kohe rakendada?
Kui kasutate Facebook reklaami või plaanite tulevikus seda teha, siis on teil kasutada üks väga hea tööriist, mida peaksite kohe kasutama hakata, et maksimaalselt ära kasutada oma reklaami eelarvet ning selle nimi on Facebook Pixel.
Domeeninimi ja selle valimine + 23 fakti domeenidest
Domeeninime valimine ja faktid. Loe kuidas alustada ja mis tööriistu kasutada.
Kodulehe loomine 101 – kõik, mida vajad, ühes ainsas blogipostituses.
Veebisaidi valmistamine – “peate vajalikuks” vs. mida te “tegelikult vajate” veebisaidi ehitamiseks.
Efektiivse sotsiaalmeedia turundusstrateegia 9 võtmeelementi
Sotsiaalmeedia on üks võimsamaid turundustööriistu sinu arsenalis!
Täielik juhis, kuidas optimeerida oma sisu SEO jaoks
Sisu vajab SEO-d, et paista välja keskpäraste blogipostituste mürast, mis nüüdsel ajal internetti ummistavad ning Google on öelnud, et üheks orgaaniliste otsingute puhul esikolmikusse saamist määravaks faktoriks on “sisu”.