Sotsiaalmeedia kanalid ning nende mõju trendidele 2018.aastal

Autor | okt. 3, 2017 | Sotsiaalmeedia

Inimeste tähelepanuaeg on viimaste aastate jooksul märgatavalt langenud, mille üheks põhjustajaks võivad olla erinevad sotsiaalmeedia kanalid, kus reklaamivad ennast erinevad brändid.

Mida see tähendab ettevõtetele?

Ettevõtetel tuleb kiiresti välja selgitada, mis töötab nende puhul kõige paremini, et luua paremat kaasatust ja suurendada brändi lojaalsust.

Järgnevalt oleme välja toonud 5 sotsiaalmeedia kanalite suundumust, mis avaldavad maksimaalset mõju teie ettevõtmise sotsiaalmeedia  strateegiale 2018. aastal ja tulevikus.

Lühiajaline sisu toob kõige paremad kaasatuse määrad.

Lühiajalise sisu võidukäigule on kõige paremini kaasa aidanud Snapchat. Kuna Snapchatil on päevas umbes 10 miljardit vaatamist, mis tähendab, et ükski ettevõte ei tohiks ignoreerida Snapchati oma turundusplaanides. Snapchatiga jõuab kõige paremini noorte inimesteni.

Lühijaline sisu on väga lühikese elueaga ning enamasti kestab kuni 24 tundi. Peale seda kaob see igaveseks.

See võib tunduda hirmus ettevõtjale, aga selle märkimisväärne populaarsuse kasv on pannud ettevõtjad looma uued turundusstrateegiad selle jaoks.

On mitmeid eeliseid lühijalise sisu juures:

  • Lühiajalist sisu peetakse rohkem ehtsaks võrreldes sponsoreeritud sisuartiklitega, mis on tavaliselt pikad ja suunavad inimest ostma.
  • Kuna lühiajaline sisu kaob põhimõtteliselt 24 tunni jooksul , mis omakorda tõstab inimestes FOMOt (fear of missing out ehk hirm ilma jäämise osas). Selle tulemusena, inimesed teevad otsuseid kiiremini ning tänu sellele ettevõtja saab kasu lõigata sellest.
  • Lühiajaline sisu annab sulle potentsiaalse kliendi tähelepanu, mis on kahtlemata üks kõige rohkem hinnas olev kaup internetis tänapäeval.

Looge endale plaan, millega jõuda inimesteni lühiajalise sisuturunduse strateegia abil, mis on sisuliselt seotud sisu loomisega (pildid ja videod), mis tõmbab inimesi sinuni võimalikult lühikese aja jooksul.

Sisu, millega lähenetakse personaalselt töötab kõige paremini

84 protsenti noortest ei usalda traditsioonilist reklaami, seega on mõttetu luua sisu , mis on loodud selle põhimõttega, et müüa midagi.

Inimestele ei meeldi sisu, mis pole relevantne nende jaoks. Selle asemel sisu, mis on isikupärastatud sinu lugejatele loetakse ja jagatakse sotsiaalmeediaplatvormidel palju rohkem.

Enda ostja tundma õppimisega saate täpse vastuse sellele, mida teie sihtrühm soovib, selle asemel, et seda arvata. Palju parem on valmistada sisu, mis lahendab kasutajate valu punktid.

Teadke oma sihtturgu ja looge kasutajate andmebaas, lähtudes isiku vanusest, soost, haridustasemest, sissetulekust, meeldimisest, asukohast jne.

Võtke vastu kindel loorääkimismall ja looge enda sisu sellisel viisil, mida teie lugejad mõistavad kõige paremini.

Sotsiaalmeedia kanalid on suured ning neid on erinevaid. Otsige välja mõjukaid persoone sotsiaalmeedias ja paluge neil oma brändi lugusid jagada. Kuulus turundussait ennustas, et teiste inimeste arvamused mõjutavad umbes 45 protsenti inimest, kes ostab internetist. Need persoonid võiksid olla inimesed, kes on teie vaatajaskonnaga isiklikul tasemel seotud ja võivad sulle läbi selle tuua uue kliendi.

Platvormid nagu Influence.co abil on võimalik leida mõjukaid persoone erinevatel sotsiaalmeediaplatvormidel ning erinevates kategooriates. Enamgi veel, erinevad sotsiaalmeedia kanalid aitavad kaasa Sinu SEO-tulemustele kuna sinu bränd jõuab väga kiirelt väga suure hulga publikuni.

Suhtle oma jälgijatega personaalsel tasemel.  Kommenteeri nende postitusi, tekita diskussiooni enda toote/teenuse üle ja alati vasta, kui keegi vajab abi.

Ettevõtted, kes kasutavad klienditeeninduse jaoks vestlusroboteid, võidavad mängu

Gartner ennustab, et 2018.aastaks on umbes 30 protsenti meie vestlustest klienditoega abistatud robotite poolt.

Vestlusrobot on tarkvara, mis on ehitatud, et simuleerida inimeste vahelist suhtlust. Nagu sõber, kes on alati sinu kliendile olemas. See abistab inimesi 24 tundi päevas, 7 päeva nädalas ning aitab suurendada kasumit läbi selle, et sa ehitad usaldusväärse ja pikaajalise suhte oma potentsiaalse kliendiga.

Firmadele, kellel on tuhandeid jälgijaid, võib personaalse turundusstrateegia välja mõtlemine igale kliendile, mis hõlmab endas igale jälgijale vastamises, osutuda raskeks ülesandeks.  Vestlusrobotid saavad aidata hoida Sinu klienti, luues iga jälgijaga üks-ühele vestluse ja vastates nende esitatud küsimustele kiirelt ja efektiivselt. Vestlusrobotid on kiired, nad suudavad vastata õigeaegselt ja on alati viisakad, olenemata kui ebaviisakas on küsija.

Näiteks Facebook tõi enda Messengeri rakenduses välja vestlusroboti uuenduse. Messengeri botiga saad tellida endale erinevat infot, nagu näiteks ilma- ja liiklusuuendused, teated kui mingi saadetis on kohale jõudnud ning näiteks jätta inimestele automatiseeritud teateid.

Reaalajas veebiülekanne on järgmine suur asi

Facebook pakub juba reaalajas veebiülekannet Facebook Live abiga ning ettevõtted peaksid sellest õppust võtma.

Reaalajas veebiülekannete jälgimine vajab publikult pühendumist, mis tähendab seda, et see hoiab mitte huvitatud inimesed eemale.

Enamgi veel, koos interaktiivse ülekannete kanalitega nagu Agora, ühepoolsed reaalajas veebiülekanded muutuvad kahepoolseteks veebiülekanneteks, mis annavad inimestele võimaluse vestelda omavahel. Parim osa selle juures on, et Sinu publik ei pea alla laadima aplikatsiooni. Agora integreerub olemasolevate aplikatsioonidega ja lubab brändidel jõuda tarbijateni reaalajas.

Kuidas sotsiaalmeedia kanalid on muutuses tänu tehisintellektile ja pildituvastustarkvarale

Sotsiaalmeedia pole ammu enam tekstipõhine turundajatele. Vaadates kui palju jagatakse pilte, 3.2 miljardit pilti päevas, sotsiaalmeedia kanalid  nagu Facebook, Instagram ja Snapchat, siis on suurelt näha, et trend liigub visuaalse sisu poole.

Tarkvaraga nagu näiteks Einstein Vision for Social Studio, brändidel on nüüd võimalus otsida pilte sotsiaalmeedias, mis on seotud nende brändiga. See tarkvara kasutab tehisintellekti algoritme, et tuvastada pilte, ära tunda brände ning tuvastada tooteid.

Brändid peavad kiiresti seda visuaalset nähtust ära kasutama, sest inimesed jagavad ja kommenteerivad suurema tõenäosusega postitusi , mis sisaldavad pilte. Tehisintellekti abiga on turundajatel kergemaks läinud piltide otsimine, mis ei sisalda tekst-märksõnu. Peale selle, pilditöötlus pakub tehisintellekti abiga täpsemaid andmeid, et avastada väiksed üksikasjad, mis jäid enne tehisintellekti kättesaamatuks.

Sotsiaalmeedia kanalid näevad 2018.aastal kindlasti suuri muutuseid, mis tähendab, et sotsiaalmeedia turundus laieneb suuresti. Nutitelefon esimesena* on strateegia, mida Te peaksite kasutama ning mille abil saate oma sissetuleva turunduse kombineerida ülalnimetatud strateegiatega, et viia oma äri järgmisele tasandile.

*Nutitelefon esimesena on kodulehe tegemine, kus esikohal on mobiilisõbralikkus ning järgmisena tuleb arvutile mõeldud koduleht.

Allikas: http://www.adweek.com/digital/guy-sheetrit-over-the-top-seo-guest-post-5-social-media-trends-that-will-have-maximum-impact-in-2018/

Andres Eenmaa
Jagamist