Postitus on uuendatud ja kaasajastatud 10. detsember 2024. Info, mida loete on värske ja kindlasti kasulik teie ettevõtmisele.
Sotsiaalmeedia turundus ja statistika ja faktid, mis selle kasuks räägivad
Statistika ja faktid on viimase kümnendi jooksul näidanud, kui väärtuslik on sotsiaalmeedia turundus ning järjest suurenenud arvud on küllaldased, et saada aru, kuidas sotsiaalmeedia on muutnud kogu maailma.
Sotsiaalmeedia turundus on kindlasti see asi, mille kasutegurist sa alles selle kasutamisel aru saad, kui läbi selle oma ettevõtmisele uusi kliente püüdma hakkad.
Sotsiaalmeedia abiga saad sa otse nö. oma kliendi tuppa ja koju, nende silme ette, ekraani peale. Kindlasti loe hoolega järgnev sisu läbi ja tee omad järeldused, kas sotsiaal meedia turundus võiks su ettevõtmisele kasu tuua,
Datareportal on hiljuti jaganud sellist intrigeerivat statistikat, et sotsiaalmeedia globaalsete kasutajate arv peaks jõudma ligikaudu 4,33 miljardini aastal 2021. Nende uurimus tõi välja järgnevad faktid ja arvud sotsiaalmeediamaastiku kohta:
- Hinnanguliselt kasutab sotsiaalmeediat 4,33 miljardit inimest üle kogu maailma
- Põhja-Ameerika on piirkond, mis on sotsiaalsete võrgustike suurim levipiirkond. See tähendab, et umbes 70% elanikkonnast on vähemalt üks sotsiaalne konto.
- Facebook on esirinnas oma 2,85 miljardi aktiivse igakuise kasutajaga. Antud number on kindlasti paisutatud, sest palju on nn. võlts kontode omanikke, kes pole päris inimesed.
- Tänase seisuga kulutavad inimesed maailmas keskmiselt 142 minuti päevas sotsiaalvõrgustikes.
- Tänase seisuga kasutavad sotsiaalmeediat enamus inimesed läbi mobiilsete seadmete – koguni 99% inimestest kasutavad selleks mobiiltelefoni või tahvelarvutit. See annab kindlasti mõtteainet, kuidas oma sotsiaalmeedia reklaame teha ja suunata.
Korrektne ja hästi läbi mõeldud sotsiaalmeediaturunduse strateegia võib teie brändi kõrgustesse viia. Brändi äratundmisest, kuni klientide tundmaõppimiseni ja suhete loomiseni integreeritakse seda nüüd iga ettevõtte strateegiasse.
Järgnevalt uurimegi välja, miks sotsiaalmeedia turundus on tähtis sinu ettevõttele.
Sotsiaalmeedia turundus on taskukohane igale ettevõtmisele oma teenuste/toodete turundamiseks
Kui rääkida rahalistest investeeringutest Sinu ettevõttesse, on sotsiaalmeedia üks kõige taskukohasemaid ja efektiivsemaid viise kiire sissetuleku teenimiseks. Tänapäeva digitaalses maailmas on võimalus jõuda sihttarbijateni kergem kui kunagi varem, pakkudes samas tohutut investeeringutasuvust (ROI).
Sotsiaalmeedia kanalid, nagu Facebook, Instagram, LinkedIn ja TikTok, annavad väga ökonoomse ja paindliku viisi nii bränditeadlikkuse suurendamiseks kui ka klientideni jõudmiseks. Need kanalid ei vaja suuri turunduseelarveid, et saavutada märkimisväärseid tulemusi. Olgu tegemist väikese kohaliku ettevõtte või suure rahvusvahelise korporatsiooniga – sotsiaalmeedia tööriistad sobivad kõigile.
“Kui Sa ei turunda oma ettevõtet sotsiaalmeedias, siis kaotad võimaluse rääkida oma sihtgrupiga seal, kus nad kõige rohkem aega veedavad.”
Sotsiaalmeedias turundamine ei piirdu ainult bränditeadlikkuse kasvatamisega. Väikese eelarvega saad saavutada ka otseseid tulemusi, nagu veebiliikluse suurenemine, paremad müügivõimalused ning kõrgem konversioonimäär. Lisaks pakuvad need platvormid reaalajas analüütilisi andmeid, mis võimaldavad oma kampaaniaid kiiresti kohandada ja optimeerida.
Seega, kui Sa soovid oma ettevõtet tõhusalt turundada, on sotsiaalmeedia taskukohane, kuid samas väga suure mõjuga lahendus. Kasvata brändi äratundmist, suurenda müüki ja alusta oma sotsiaalmeedia strateegiat juba täna – tulemustega, mida Sa ei kahetse.
Juurdepääs kohalikule ja ülemaailmsele publikule
Kõigele eelnevale lisaks aitab sotsiaalmeedia ettevõtetel jõuda laiema vaatajaskonnani nii kohalikul areenil kui ka globaalsel tasandil. Tänu sotsiaalmeedia platvormide ulatusele ja paindlikkusele saate hõlpsasti leida uue publiku ning samal ajal luua olemasoleva publikuga tugevaid ja isikupäraseid suhteid.
See tähendab, et iga postituse, reklaamikampaania või lihtsa suhtlusega on võimalik suurendada brändi nähtavust ja usaldusväärsust.
“Sotsiaalmeedia ei tunne piire – see võimaldab kohalikel ettevõtetel kasvada globaalseks ning suurtel brändidel jõuda isikupäraselt iga üksiku kliendini.”
Internetis on saadaval palju erinevaid tööriistu, mis aitavad ettevõtetel leida sihtrühmi vastavalt nende asukohale, huvidele või isegi käitumismustritele. Näiteks võite kasutada geograafilist filtreerimist, et jõuda klientideni kindlas piirkonnas, või jälgida konkreetseid #hashtage, mis on populaarsed teie sihtrühma seas.
Need tööriistad annavad teile väärtuslikku infot tarbijate eelistuste ja vajaduste kohta, võimaldades turundusstrateegiat täpselt nende ootustega kohandada.
Lisaks on sotsiaalmeedia ainulaadne oma võime poolest pakkuda vahetut suhtlust publikuga. Saate vastata küsimustele, osaleda aruteludes ja reageerida klientide tagasisidele koheselt. See mitte ainult ei tugevda kliendisuhteid, vaid suurendab ka usaldust teie brändi vastu.
Seega, olgu teie eesmärk kohalike klientide leidmine või rahvusvahelise turu vallutamine, on sotsiaalmeedia tõhus ja praktiline tööriist, mis pakub piiramatuid võimalusi. Mida varem alustate, seda kiiremini saate nautida selle potentsiaali tulemusi.
Väärtuslik klientide ülevaade, et publikuga ühenduda
Oma ettevõtte ülesehitamiseks peate tundma oma publikut. Mida rohkem teate sihtgrupi kohta – nende vajadused, soovid ja eelistused –, seda lähedasem ja tugevam suhe teil nendega kujuneb.
Sotsiaalmeedia turundus on võimas tööriist, mis võimaldab ettevõttel koguda väärtuslikku informatsiooni klientide käitumise ja huvide kohta.
See pole lihtsalt andmete kogumine, vaid sügavam arusaam sellest, kuidas oma sõnumit sihtgrupile edastada ja kuidas nendega tõhusalt suhelda. Siit leiate juhendi, kuidas täpselt turundusplaan koostada.
Sellised teadmised on hindamatud, sest need aitavad teil paremini mõista oma klientide vajadusi ja ootusi. Kui teie sotsiaalmeedia strateegia põhineb sihtgrupi eelistustel, suureneb teie jälgijaskond loomulikul viisil.
Rohkem jälgijaid ja postituste laikimine ei ole lihtsalt numbrid, vaid see viib otseselt teie brändi tuntuse ja maine kasvule. Just sellepärast mängib sotsiaalmeedia nii olulist rolli iga eduka ettevõtte turunduses.
Samas ei piisa sellest, kui sotsiaalmeediat kasutada juhuslikult. Tõhus sotsiaalmeedia turundus eeldab järjepidevust ja strateegilist lähenemist.
Alustage väikestest sammudest: näiteks pange endale eesmärgiks teha 2-3 postitust kuus. Kui tunnete, et olete saavutanud stabiilse rütmi, suurendage sagedust ja proovige teha sama arv postitusi juba nädalas. Oluline on olla järjekindel, sest ainult nii saavutate püsiva kasvu ja mõju.
“Kui postitate sotsiaalmeedias vaid paar korda aastas, ei ole sellest teie ettevõtmisele erilist kasu. Edu tuleb järjepidevusest ja teadlikust strateegiast.”
Sotsiaalmeedia turundus annab suurema võimaluse suunatud veebiliikluseks
Üks olulisemaid eesmärke, mida ettevõte oma turundusega saavutada soovib, on suunatud veebiliiklus. Teie lõppeesmärk on juhtida rohkem külastajaid oma kodulehele ja muuta need külastused edukateks müükideks. Siin tuleb mängu sotsiaalmeedia tõeline väärtus – see toimib sillana teie sihtrühma ja teie ettevõtte veebisaidi vahel.
Kui loote oma ettevõttele atraktiivse ja professionaalse sotsiaalmeedia profiili, saate hakata jagama huvitavaid ja asjakohaseid postitusi, mis äratavad tähelepanu. Olgu tegemist hariva sisu, meelelahutusliku postituse või otse müügipakkumisega – sotsiaalmeedia võimaldab suunata selle tähelepanu otse teie kodulehele. Nii jõuavad potentsiaalsed kliendid just sinna, kus nad saavad teie tooteid või teenuseid lähemalt tundma õppida.
“Teie veebileht on teie ettevõtte visiitkaart, kuid sotsiaalmeedia on teeviit, mis juhatab inimesed teie veebilehele või veebipoodi.”
Lisaks kvaliteetsele sisule on oluline ka järjepidevus. Korrapärane ja hästi läbimõeldud postitamisgraafik on võtmetähtsusega. Näiteks, kui postitate regulaarselt huvitavat ja kasulikku sisu, hakkab teie sihtrühm teid jälgima, usaldama ja teie lehelt väärtust otsima. See omakorda suurendab veebiliiklust märgatavalt.
Suurem veebiliiklus ei ole lihtsalt numbrites mõõdetav. See tähendab rohkemate klientide jõudmist teie toodete ja teenusteni. Ning lõpuks viib see suurem müük otseselt paremate tulemusteni teie ettevõtte jaoks.
Seega, sotsiaalmeedia ei ole mitte ainult turunduskanal, vaid ka võimas tööriist, mis aitab muuta teie veebilehe edukuse alusmüüriks. Alustage kohe ja vaadake, kuidas sotsiaalmeedia töötab teie kasuks!
Suurem äratundmine inimeste poolt.
Iga võimalus veebilehe sisu levitamiseks muutub 2025. aastal veelgi tähtsamaks. Erinevad sotsiaalmeedia turunduskanalid on ideaalne vahend, et jõuda oma sihtrühmani ja laiendada brändi nähtavust.
Sotsiaalmeedia kanalid – milline valida ja kuidas neid turunduses edukalt kasutada? Loe rohkem.
Sotsiaalmeedia võimaldab sul saada nähtavamaks uutele klientidele, samal ajal tugevdades oma suhet olemasolevate klientidega. See tähendab, et igal postitusel, jagamisel ja reklaamil on potentsiaal suurendada nii teadlikkust sinu brändist kui ka usaldust selle vastu. Tugev kliendisuhe algab järjepidevast ja mitmekülgsest kohalolekust.
“Sinu brändi nähtavus sotsiaalmeedias on nagu digitaalne jalajälg – mida laiem ja selgem see on, seda kergemini leiavad kliendid tee sinu juurde.”
On äärmiselt oluline, et sinu bränd kasutaks ära kõik kuulsamad sotsiaalmeediakanalid, nagu Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn ja TikTok. Seda põhjusel, et kliendid on erinevad ja nende eelistused varieeruvad.
Näiteks mõned kasutavad igapäevaselt ainult ühte platvormi, nagu Twitter/X, samas kui teised võivad avastada sinu brändi alles siis, kui nad kohtavad seda mitmes erinevas kanalis. See mitmekülgne lähenemine suurendab tõenäosust, et jõuad oma sõnumiga rohkemate inimesteni.
Lisaks sellele saavad ka kõige passiivsemad kliendid, kes muidu poleks su toodetest või teenustest huvitatud, tuttavamaks sinu brändiga, kui nad märkavad seda pidevalt erinevates sotsiaalmeediakanalites. Nähtavus mitmel platvormil loob usaldusväärsuse ja professionaalsuse tunde, mis võib olla määrav tegur ostuotsuse tegemisel.
Seega, ära alahinda sotsiaalmeedia võimu. Kasuta kõiki võimalusi oma brändi tugevdamiseks ja klientideni jõudmiseks – see on investeering, mis toob aja jooksul kindlasti tagasi.
Brändi lojaalsus
Uuringud on näidanud, et brändid, kes on erinevates sotsiaalmeediakanalites aktiivsed ja nähtavad, naudivad suuremat tähelepanu ja klientide lojaalsust. Mida rohkem kohtab klient sinu brändi erinevates keskkondades, seda tuttavamaks ja usaldusväärsemaks see muutub. Lojaalsus ei teki üleöö, kuid järjepidev kohalolek sotsiaalmeedias aitab luua positiivset suhet, mis tugevdab kliendi sidet brändiga.
Erinevad sotsiaalmeediakanalid annavad sulle võimaluse jõuda oma sihtrühmaga lähemale ja suhelda nendega personaalsemal tasandil. Olgu see vastamine kommentaaridele, inspireeriva sisu jagamine või eksklusiivsete pakkumiste tegemine – need kõik aitavad klientidel tunda end brändiga rohkem seotud. Selle tulemusena tunnevad nad end väärtustatuna, mis on võtmetegur lojaalsuse kujunemisel.
“Brändilojaalsus on nagu pikaajaline sõprus – see tekib usalduse, järjepidevuse ja vastastikuse austuse kaudu.”
Ehk siis, strateegiline ja läbimõeldud sotsiaalmeedia plaan peaks olema iga ettevõtte turundusstrateegia lahutamatu osa. Hästi planeeritud ja läbimõeldud tegevused sotsiaalmeedias ei suurenda mitte ainult klientide teadlikkust sinu brändist, vaid aitavad muuta nad pühendunud ja lojaalseteks toetajateks, kes tulevad ikka ja jälle tagasi sinu toodete või teenuste juurde.
Rohkem võimalusi konverteerimiseks
Iga kord, kui postitad midagi oma sotsiaalmeedia kanalites, avad ukse uuele müügivõimalusele. Olgu see blogipostitus, pilt, video või lihtsalt kaasahaarav postitus – igal jagamisel on potentsiaal panna keegi reageerima, suunata nad sinu veebisaidile ja lõpuks viia nad ostu sooritamiseni. Sotsiaalmeedia on täis võimalusi, kus iga engagement võib viia sammu lähemale tehingule.
Muidugi, mitte iga postitus ei muutu kohe müügiks. Kuid järjepidev ja läbimõeldud postitamine, koos aktiivse suhtlemisega oma jälgijaskonnaga, suurendab järk-järgult usaldust ja huvi sinu brändi vastu. See kombinatsioon loob soodsa pinnase, kus müügivõimalused hakkavad loomulikult kasvama.
“Sotsiaalmeedias pole asi ainult postitamises, vaid ka pidevas kohalolekus, mis loob usaldust ja avab võimalusi müügiks.”
Suuremad müüginumbrid
Sotsiaalmeedia turundus suurendab müügivõimalusi mitmel erineval ja kindlal viisil, pakkudes ettevõtetele unikaalseid võimalusi, mida traditsiooniline reklaam ei suuda alati tagada. Siin on mõned põhjused, miks sotsiaalmeedia aitab kaasa suurematele müüginumbritele:
- Brändi inimlikkus
Sotsiaalmeedias on sul võimalus esitleda oma brändi inimlikul ja isiklikul viisil. Sa ei tundu klientidele anonüümse firmana, vaid keegi, kellega saab suhelda ja kellel on “nägu“. See aitab klientidel tunda end turvaliselt ja luua emotsionaalse sideme sinu brändiga. - Otsene suhtlus klientidega
Sotsiaalmeedia võimaldab otse suhelda oma sihtrühmaga – vastata küsimustele, reageerida tagasisidele ja osaleda aruteludes. See mitte ainult ei loo usaldust, vaid aitab ka paremini mõista oma klientide vajadusi ja ootusi, mis omakorda suurendab müügivõimalusi. - Suurem ROI võrreldes traditsioonilise reklaamiga
Uuringud on näidanud, et sotsiaalmeedia turundus pakub mitu korda suuremat investeeringutasuvust (ROI) võrreldes traditsiooniliste kanalitega nagu televisioon, raadio või flaierid. Kulud on madalamad, kuid tulemuslikkus ja sihtimine on palju täpsemad, mis tähendab, et iga investeeritud euro toob suurema tulu. - Suurem jälgijaskond, suurem usaldus
Kui sinu brändil on suur ja aktiivne jälgijaskond, tekitab see usaldust ka uute klientide seas. Inimesed kipuvad usaldama brände, mis on populaarsed ja millel on tugev kohalolek sotsiaalmeedias. Suurem jälgijabaas tähendab ka suuremaid võimalusi jagada oma sõnumit ja jõuda uute klientideni. - Suunatud reklaamid ja pakkumised
Sotsiaalmeedia platvormid võimaldavad väga täpselt sihtida oma reklaame ja pakkumisi vastavalt vanusele, asukohale, huvidele ja muudele kriteeriumidele. See tähendab, et saad jõuda õige sõnumiga õigete inimesteni, mis omakorda suurendab konversioonimäära ja müüke. - Mõjuvõimu laiendamine läbi jagamise
Iga postitus, mida jälgijad jagavad, suurendab sinu brändi nähtavust ja usaldusväärsust. Kui inimesed jagavad sinu sisu oma sõprade ja jälgijatega, suureneb võimalus jõuda uute klientideni, kes võivad huvituda sinu toodetest või teenustest. - Pidev kohalolek ja nähtavus
Järjepidev ja läbimõeldud kohalolek sotsiaalmeedias hoiab sinu brändi pidevalt klientide silme ees. Kui nad mõtlevad ostmisele, on sinu bränd see, mis neil kõigepealt meelde tuleb. - Reaalajas tagasiside
Sotsiaalmeedia võimaldab saada reaalajas tagasisidet oma toodete või teenuste kohta. See tagasiside aitab sul kohandada ja parandada oma pakkumisi, muutes need kliendi jaoks veelgi atraktiivsemaks, mis omakorda viib suuremate müükideni.
Sotsiaalmeedia turundus aitab luua tugevamaid kliendisuhteid, kasvatada brändi usaldust ja nähtavust ning suurendada müüki. Kui soovid müüginumbreid tõsta, on sotsiaalmeedia turundus tänapäeval hädavajalik tööriist, mida ei tohi tähelepanuta jätta.
Suurem brändi autoriteetsus
Regulaarne ja läbimõeldud suhtlus oma klientidega aitab kujundada sinu brändi mainet ja näitab teistele, et hoolid oma klientidest. Kui kliendid tunnevad, et neil on otsene ühendus brändiga, tekib usaldus ja sidusus. See on oluline, sest inimlik kontakt ja hoolivus eristavad sinu brändi teistest turul.
Kui inimesed räägivad heast tootest või teenusest, teevad nad seda sageli sotsiaalmeedias. Olgu tegemist positiivse kommentaari, tootearvustuse või soovitusega – iga jagatud kogemus suurendab sinu brändi nähtavust ja usaldusväärsust. Sellised arutelud on nagu suust suhu turundus digiajastul, mis aitab sul jõuda uute klientideni.
“Brändi autoriteetsus on nagu sild – see ühendab kliendid ja ettevõtte usalduse ja positiivsete kogemuste kaudu.”
Mida rohkem räägitakse sinu tootest või teenusest, seda tugevamaks ja usaldusväärsemaks sinu bränd muutub. Positiivne tagasiside ja aktiivne kohalolek sotsiaalmeedias muudab sinu brändi uutele klientidele atraktiivsemaks ja autoriteetsemaks. Lisaks annab see märku, et sinu ettevõtte tooted või teenused on piisavalt väärtuslikud, et tekitada klientides kirge neid teistega jagada.
Lõpuks loob järjepidev ja avatud suhtlus oma jälgijaskonnaga tugeva aluse, mis aitab sinu brändil püsida nähtavana, väärtustatuna ja hinnatuna nii olemasolevate kui ka uute klientide seas. Autoriteet ei ole lihtsalt tiitel – see on midagi, mis teenitakse läbi läbipaistvuse ja ehtsuse.
Suurem sissetulevate külastuste arv
Ilma sotsiaalmeediata, sinu sissetulevate külastuste arv on limiteeritud klientidele, kes on juba tuttavad juba sinu brändiga ja inimesed, kes otsivad märksõnu, mida sa oled otsingumootoris optimeerinud. Iga sotsiaalmeedia turunduse kanal, mille sa lisad enda brändile on otseviide sinu veebisaidile.
Mida rohkem kvaliteetset sisu sa jagad sotsiaalmeedias, seda rohkem külastusi sa genereerid ning suurem külastuste arv tähendab suuremaid müüginumbreid su firmale läbi su ettevõtte kodulehe, seda muidugi juhul, kui su koduleht on nii tehtud, et see müüks.
Väiksemad kulud reklaamile
- Uurimistulemused on näidanud, et isegi kuus tundi nädalas tegeleda enda sotsiaalmeedia turundus kanalitega on piisav, et suurendada veebisaidi külastuste arvu.
Kuus tundi nädalas sotsiaalmeedia turundusse investeerida pole eriti märkimisväärne, arvestades kui suur turunduskanal sotsiaalmeedia on.
Kui sa vaid ühe tunni oma päevast suudad jagada uut sisu enda sotsiaalmeedia platvormidel, hakkad sa kindlasti märkama häid tulemusi.
Isegi tasuline reklaamimine läbi Facebooki, Twitter või Instagrami on suhteliselt odav (see muidugi oleneb sinu eesmärkidest).
Alusta tasa ja targu ja sa ei pea muretsema, et su eelarve lõhki läheb—siis kui sa tunned juba ennast mugavamalt ja näed häid tulemusi, saad sa eelarvet suurendada ja läbi selle ka suurendada oma müügitulemusi.
Paremad tulemused Google otsingumootoris
Otsingumootoritele optimeerimine on parim viis saada asjakohaseid veebisaidi külastusi oma saidile, aga saada häid tulemusi otsingumootorites muutub iga aastaga.
Enam pole piisav, et sa uuendad oma blogi regulaarselt värske sisuga, optimeeritud pealkirjad ja meta kirjeldused (lehe lühikirjeldus, mis on inimestele otsingumootorites nähtav) ning kindlasti enam ei aita lihtsalt linkide levitamine, mis viitavad sinu veebisaidile.
Google ja teised otsingumootorid võivad kalkuleerida enda otsingutulemuste järjestusi vaadates sotsiaalmeedia olemasolu suure faktorina, kuna suurtel brändidel on enamasti alati mitu sotsiaalmeedia kanalit.
Seda enam, olles aktiivne sotsiaalmeedias annab otsingumootoritele “brändi signaali”, mis näitab et sinu bränd on päris ja usaldusväärne. Kokkuvõttes tähendab see seda, et kui tahad optimeerida teatud märksõnu, on tähtis, et sul oleks sotsiaalmeedia kanalite olemasolu.
Loe siit, kuidas kirjutada häid meta kirjeldusi: Meta kirjeldus – kuidas seda müügi ja SEO jaoks ära kasutada?
Hea kliendikogemus
Sotsiaalmeedia, oma olemuselt, on kommunikatsioonikanal nagu e-post või telefo4nikõned. Iga kliendiga suhtlus, mis sa teed sotsiaalmeedias, on võimalus avalikult demonstreerida sinu klienditeenindus taset ja parendada oma suhteid klientidega.
Toon siin kohal näite: kui klient kurdab sinu toote/teenuse üle Twitteris, saad sa kohe probleemiga tegeleda, vabandada avalikult ja hakata kohe tegutsema, et probleem ära lahendada.
Vastupidiselt, kui klient kiidab sind, saad sa neid tänada ja soovitada teisi tooteid/teenuseid. Personaalne kogemus on see, mis paneb klienti tundma, et neist hoolitakse. See ongi sotsiaalmeedia
Sotsiaalmeedia turundus õpetab sind klienti tundma
Lisaks sellele, et sotsiaalmeedia aitab sul oma brändi reklaamida ja müüke suurendada, annab see sulle ka väärtuslikku teavet oma klientide kohta. Sa saad parema ülevaate sellest, mis neid huvitab, kuidas nad ostavad ja milliseid ootusi neil on sinu toodete või teenuste suhtes. See teave on hindamatu, sest aitab sul teha paremaid ja läbimõeldumaid ärilisi otsuseid ja need oma ärimudelis rakendada.
Näiteks saad jälgida kommentaare ja arutelusid, et mõista, mida inimesed sinu brändist arvavad ja millist tagasisidet nad annavad. See võimaldab sul tuvastada oma tugevused, aga ka kitsaskohad, mida parandada.
Lisaks saad katsetada erinevat tüüpi sisu – olgu see hariv, meelelahutuslik või müügile suunatud – ja jälgida, milline neist genereerib kõige rohkem huvi.
“Sotsiaalmeedia ei ole ainult turundusplatvorm – see on aknake, mille kaudu saad näha oma klientide mõtteid ja vajadusi.”
Kui jälgid tähelepanelikult, milline sisu kõnetab sinu jälgijaid kõige rohkem, saad selle teabe põhjal kujundada oma tulevasi strateegiaid. Näiteks, kui avastad, et teatud teemad või postitused toovad rohkem kaasatust, võid keskenduda nende teemade arendamisele ja luua samalaadset sisu, et veelgi rohkem inimesi kaasata.
Kokkuvõttes annab sotsiaalmeedia sulle võimsa tööriista, mis mitte ainult ei suurenda müüki, vaid õpetab sind ka tundma oma sihtrühma, et saaksid pakkuda neile seda, mida nad tegelikult vajavad. See on pidev õppeprotsess, mis viib sind lähemale oma klientidele ja aitab luua pikaajalist väärtust nii klientidele kui ka sinu brändile.
Kas sotsiaalmeedia turundus on teie äri jaoks oluline?
Eespool toodud põhjused on piisavad, et saada selge pilt sellest, miks on sotsiaalne meedia ettevõttele oluline. Mõelge sotsiaalmeedia strateegia väljatöötamisele, mis sünkroniseerib teie jõupingutusi tegelike eesmärkidega.
Need on pikaajalise sotsiaalmeedia kampaania kasud, aga kui sa ikka kardad alustada, võta need kolm punkti arvesse:
- Paljud sinu konkurendid on juba sotsiaalmeedias. Sinu konkurendid tegelevad juba sotsiaalmeediaga, mis tähendab, et sinu sotsiaalmeedia külastused võetakse sult nina alt ära. Ära lase oma konkurentidel korjata kõike kasu, samal ajal kui ise vaatad pealt. Kui mingit moodi sinu konkurendid ei ole sotsiaalmeedias, on sul veel rohkem põhjuseid alustada.
- Mida varem sa alustad, seda varem sa kasu lõikad. Sotsiaalmeedia põhineb suhte ehitamisel kliendiga ja see kasvab eksponentsiaalselt, kui su jälgijad räägivad sinust enda sõpradele ning nende sõbrad omakorda enda sõpradele, ja nii edasi. Mida varem sa alustad, seda varem saad sa hakata kasvatama enda kliendibaasi.
- Potentsiaalsed kaotused on tähtsusetud. Kui rääkida reaalselt, pole sul midagi kaotada, tegeledes sotsiaalmeediaga. Ajakulu ja raha, mida võtab profiilide loomine ja postitamine on tavaliselt minimaalne, võrreldes teiste turunduskanalitega. Ainult kuus tundi nädalas või paarsada eurot on kõik, mis vaja, et luua endale korralik kliendibaas sotsiaalmeedias.
Mida kauem sa ootad, seda rohkem on sul kaotada. Sotsiaalmeedia turundus, kui tehtud õigesti, võib tuua sulle rohkem kliente, rohkem külastusi ning rohkem müüke.
Kui sul on huvi alustada, aga ei tea kust alustada või ei oska—kirjuta meile, et saaksime sind aidata või helista 5257228 ja anname sulle kiirelt nõu, millise sotsiaalmeedia platvormiga sinu ettevõte just alustada võiks.
Originaal artikkel: LINK