18 põhjust, miks kliendid oma e-poe ostukorvid hülgavad ja lahendused

hüljatud ostukorv

Sisukord

E-kaubanduse kiire kasv on muutnud veebiostlemise tänapäevase elu lahutamatuks osaks. Kuigi see kõik on toonud kaasa paljude veebiettevõtete müügi ja tulude kasvu, seisavad e-kaubandus ettevõtted silmitsi ka ühe suure väljakutsega: hüljatud ostukorv.

See nähtus ilmneb siis, kui kliendid lisavad tahetava kauba külastatava e-poe ostukorvi, kuid ei vii ostu lõpule, mis toob kaasa tulu kaotamise ja konversioonimäärade vähenemise. Selles artiklis uurime 18 põhjust, miks kliendid oma veebipõhist ostukäru hülgavad, ja pakume mõnigaid lihtsaid lahendusi, mis aitavad ettevõtetel selle probleemiga toime tulla.

1. Keeruline kassa/ostuprotsessi lõpetamine (keeruline checkout)

Kliendid hülgavad sageli oma online ostukäru, kui seisavad silmitsi keerulise või aeganõudva ostuprotsessi lõpetamisega. Kassasammude lihtsustamine, mitteregistreerinud kasutajatele ostlemisvõimaluse lubamine ja selgete juhiste andmine aitab vähendada ostukorvist loobumise määra.

2. Kõrged saatmiskulud

Ootamatud või kõrged saatmiskulud panevad tihti kliendi ostu pooleli jätma. Tasuta või soodushinnaga kohaletoimetamise pakkumine või saatmistasude selge kuvamine ostuprotsessi alguses aitab seda probleemi leevendada.

3. Piiratud maksevõimalused

Piiravad maksevalikud võivad panna kliendi oma ostukorvist loobuma, kui nende eelistatud makseviis pole saadaval. Selle probleemi lahendamisele aitab kaasa mitme makseviisi pakkumine, sealhulgas krediitkaardid, digitaalsed rahakotid ja osta-kohe-maksa-hiljem teenused.

4. Turvaprobleemid

On loomulik, et internetis ostlejad on mures oma isikliku ja finantsteabe ohutuse pärast. Turvalise veebilehe loomine, usaldusmärkide kuvamine ja SSL-sertifikaatide kasutamine aitab suurendada klientide usaldust ja kahtlemata vähendab ostukorvist loobumise määra.

5. Veebisaidi aeglane kiirus põhjustab hüljatud ostukorvi

Tänapäeval peab olema kõik kiirem. E-poe kiirus on A ja O. Aeglaselt laaditav veebisait tekitab klientidele meelehärmi ja paraku sunnib neid tagant oma ostukorve hülgama. E-poe jõudluse ja kiiruse optimeerimine, serveri reageerimisaegade parandamine ja sisu edastamise võrkude kasutamine parandada tingimata kasutajakogemust ja vähendab sealjuures ostukorvist loobumist.

6. Ebaselge tagastuspoliitika

Kliendil tekivad ostu sooritamisel kõhklused, kui tagastuspoliitika on ebaselge või nende suhtes ebasoodne. Selge, õiglane ja hõlpsasti juurdepääsetav (veebilehe menüüst leitav) tagastuspoliitika julgustab kliente oma tellimusi lõpuni vormistama.

7. Klienditoe puudumine

Kliendid vajavad sageli ostuprotsessi ajal abi. Kergesti kättesaadava klienditoe pakkumine reaalajas vestluse, e-posti või telefoni teel aitab kiiresti vastata kliendi küsimustele ja suunata kliente ostu sooritama.

8. Kohustuslik konto loomine

Kui sundida kliente enne ostu sooritamist konto looma, võib see kaasa tuua ostukorvist loobumise. Konto loomise vajaduseta ostlemisvõimaluse pakkumine loob mugavama ostukogemuse ja vähendab ostukorvi hülgamismäära.

9. Ebapiisav tooteteave

Ebapiisavad tooteandmed võivad jätta kliendid ostuotsuste osas ebakindlaks. Põhjalike tootekirjelduste, piltide ja klientide arvustuste kasutamine aitab leevendada kahtlusi ja julgustab klienti tellimust lõpuni viima.

10. E-poes on raske navigeerida

Halvasti kujundatud ja ebaselge navigatsiooniga veebisait tekitab külastajates meelehärmi ja võib panna nad käru hülgama. Intuitiivne veebileht, toodete selge kategoriseerimine ja selge ja arusaadava otsingu rakendamine parandab e-poe kasutajakogemust ja vähendab ostukorvist loobumist.

11. Piiratud tarnevõimalused

Paindlike tarnevõimaluste puudumine paneb kliendid kahtlema ja oste pooleli jätma. Erinevate tarneviiside pakkumine, nagu kiirsaatmine, ise järeletulemine, kojuvedu või kohalikku pakiautomaati saatmine, rahuldab kindlasti erinevaid klientide eelistusi ja vähendab tunduvalt ostukorvist loobumist.

12. Hindade võrdlus

Sageli võrdlevad kliendid enne ostu sooritamist hindu erinevatel veebisaitidel. Konkurentsivõimelise hinna, hinnavõrdluste, hindade vastavuse garantiide või piiratud aja allahindluste pakkumine võib julgustada klientidel tehinguid lõpule viima.

13. Tehnilised tõrked ja probleemid

Veebisaidi tõrked ja tehnilised probleemid võivad põhjustada klientide käru hülgamise. Veebisaidi funktsionaalsuse regulaarne testimine ja hooldamine võib aidata minimeerida tehnilisi probleeme ja parandada ostukogemust.

14. Häirivad ja segavad asjad viivad hüljatud ostukorvini

Kliendid võivad veebis ostes kergesti “hajuda” (telefon heliseb, laps nutab jne). Hüljatud ostukorvi meeldetuletusmeilide saatmine või ajatundlike allahindluste pakkumine aitab klientide tähelepanu taasvõita ja julgustada neid oste lõpuni sooritama.

15. Kuponge või allahindlusi ei saa kasutada

Frustratsioon võib tekkida siis, kui klientidel on raskusi kupongide või allahindluste rakendamisega e-poes. Sooduskoodide lunastamise sujuva protsessi tagamine elimineerib sellise probleemi. Ole hoolikas ja vaata, et klient saaks alati lubatud allahindluse. Võib-olla oli see põhjus, miks ta üldse teie e-poodi sattus.

16. Puudulik mobiilisõbralikkus

Kuna mobiilseadmeid kasutatakse veebis ostlemiseks üha enam, on oluline optimeerida oma veebisait mobiilikasutajate jaoks. Halvasti kujundatud või halvasti skaleeruv mobiilisait võib viia ostukorvist loobumiseni. Mobiilipõhise kujunduse kasutamine ja rakendamine ja sujuva mobiilse ostukogemuse tagamine aitab igatahes vähendada ostukorvi hülgamismäära.

17. Ootamatud maksud või tasud

Kliendid jätavad oma ostud väga tihti pooleli, kui neil tekivad ostuprotsessi ajal ootamatud maksud või varjatud lisatasud. Kõigi kohaldatavate tasude ettenäitamine ja tasude kohta selgituste esitamine aitab vältida üllatusi ja julgustada kliente oste sooritama.

18. Pikad tarneajad

Pikad tarneajad heidutavad klienti ja seetõttu jäetakse ostlemine tihti pooleli. Kiiremate tarnevõimaluste pakkumine või koostöö kohalike vaheladudega aitab lühendada tarneaegu ja vähendada ostukorvist loobumise määra.

Kokkuvõtvalt…

Hüljatud ostukorv on e-kaubandusega tegelevatele ettevõtetele suur väljakutse, kuid selle põhjuste mõistmine aitab teil probleemi kiiresti ja selgelt ära lahendada ja seeläbi konversioonimäärasid parandada. Lihtsustades ostuprotsessi, pakkudes konkurentsivõimelisi hindu ja tarnevalikuid, optimeerides oma veebisaiti mobiili jaoks ning tagades turvalise ja sujuva ostukogemuse, saate ostukorvi hülgamist minimeerida ja oma tulupotentsiaali maksimeerida.

Loe veel

Jagamist