application letter for bookkeeper position without experience filipino thesis about stress management definition essay on heroic hubble telescope essay mcdonalds case study analysis strategic management texas a&m statement of purpose essay examples savlon healthy hands chalk sticks case study

Artraktiivsete kodulehtede valmistamine – mis lisasi oma veebilehel kasutada?

by | May 18, 2021 | Kodulehe loomine, Veebidisain, Wordpress

Sa võid mõne lihtsa elemendiga oma kodulehe külastajale palju atraktiivsemaks muuta. Kodulehtede valmistamine peab olema täpselt selline, et su tulevane lehe külastaja seal midagi huvitavat ja enesele vajalikku märkaks, samas ei tasu lisadega üle pingutada. Kena, funktsionaalne ja atraktiivne leht tõstab lehe bounce rate´i, sest inimesel on seal huvitav ja informatiivne viibida. Nii tulevad ka orgaanilised jagamised ja muud sotsiaalsed signaalid.

Veebisait on tööriist, mida ei tohiks alahinnata. Selle tähtsus on aastatega kasvanud ning tänapäeval on see kohtumispaigaks ettevõtte ja potentsiaalse kliendi vahel. Igaüks meist võib luua uue veebisaidi, kuid ainult vähesed saavad uhkust tunda ka tõeliselt tõhusa veebisaidi üle. Mida tähendab üldsegi “tõhus veebisait“? Millised on selle omadused, mis eristavad seda ebaefektiivsest saidist? Ja kuidas ära tunda, kas sait on tõhus või mitte?

See pole peaaegu kunagi seotud õnnega. Tõhus veebisait on sait, mis võib panna ettevõtte kontakti uute potentsiaalsete klientidega. Selle artikliga tahaksimegi anda teile mõned lihtsad, kuid kasulikud näpunäited lisadest, mis võiksid kindlasti teie veebisaidil olemas olla, et tagada mugav kasutajakogemus ja et saada juurde uusi kliente.

Alustage logoga

Logo on sinu firma nägu. Tihti ka esimene asi, mida su klient näeb ja märkab.

Ei ole olemas paremat asja teie või teie ettevõtte identifitseerimiseks kui logo. Logo olete teie, teie lugu ja teie pakutavad teenused. Teie pilt ja bränd peavad olema kindlalt äratuntavad ja veebisaidil selgelt nähtavad.

Meie kõigi jaoks, kes loeme vasakult paremale, on oluline, et saidi logo ja nimi oleksid paigutatud vasakule ülemisse lehe ossa. Tihti pannakse logo ka lehe keskele, kuid see peaks alati jääma lehe päisesse.

Hästi korraldatud menüü

Saidi menüü peab olema asetatud brauseri nähtavasse piirkonda ja see võiks olla päises või spetsiaalses jaotises. Menüü võib olla nii paigalolev, rippmenüü, see võib ka avaneda klikkides või olla laiendatav hiirega, kui kasutaja viib hiire ühe peamise nime kohale, avades nii alajaotised.

Menüü liigendus sõltub sisu arvust ja tüübist: kui teave on piiratud, nagu ettevõtte veebisaidil, piisab staatilisest menüüst. Igal juhul on heaks tavaks kasutada 5-7 põhisektsiooni, need võiks olla ühel real või täpselt üksteise all, et mitte ajada segadusse kasutajat.

Viimasel ajal on väga moodi läinud ka tihendatud menüüd küljel, üldiselt vasakul, mida nimetatakse ka hamburgeriks, mille saab ära tunda kolmerealise ikooni järgi: see menüü on kasulik eelkõige veebisaitide mobiiliversiooni jaoks. Hästi korraldatud menüüta on teie saidi sisu avastamine keeruline. Ja lahenduseks pole ka kogu sisu panemine ainult avalehele!

Enimlevinumate vigade vältimiseks, proovige panna rohkem tähelepanu:

  • Kui lehe nimi ei tähenda piisavalt selle sisu, võite riskida sellega, et kasutaja tunneb end segaduses ja tal on raske navigeerida. Ta ei pea lihtsalt arvama, mida leht sisaldab, vaid aru saama seda juba enne selle avamist. Parem on vältida liiga pikkade nimede kasutamist.
  • Kataloogide ja kategooriate koostamisele. See pole alati lihtne, kuid kui peate seda tegema, näiteks tootekataloogi jaoks, proovige järgida kõige kuulsamaid saite või järgida üldtunnustatud poode, luues loendeid toote, kaubamärgi, tähestiku ja omaduste järgi.

Saidi kõige tähtsam osa: selle sisu

Veebisaidi keskosa koosneb tavaliselt teksti- ja multimeediumisisust, mida saab graafiliselt seadistada erinevatel viisidel: näiteks mitme erineva galeriilõiguga või luua plokke, kus on nii pildid, tekst kui ka videod.

Isegi vormindustasandil on valikud erinevad, sõltuvalt vajadustest ja esteetilistest eelistustest: võite joondada lehe kas vasakule või paremale, kasutada nii pealkirja kui alapealkirja või lihtsalt pealkirja. Valikud on lõpmatud: igat saiti saab luua ja kohandada täpselt nii nagu soov on.

Lühikesed tekstid, mis sobivad veebi jaoks

Me kõik teame, et tüüpiline internetikasutaja viibib lehel tavaliselt vaid paar sekundit, sellepärast peavad tekstid olema lihtsalt loetavad ja eelkõige võimalikult lühikesed. Kui me mõtleme paberile või mujal olevale tekstile, peab veebis leiduv tekst olema midagi teistsugust.

Veebis loeme erinevalt, üldjuhul loeme vähe ja kiiresti. Niisiis, lühikesed ja tõhusad tekstid. Hästi tehtud ja tabavad pealkirjad võivad kasutajat meelitada tegelikult rohkem lugema. Kokkuvõtted või lühitutvustused tulevad samuti kasuks. Lisaks saate sisaldada ka statistikat ja väliseid linke, kuid need võivad olla palju kasulikumad, kui need on grupeeritud teksti lõpus.

Kasutage graafilisi stiile vastavalt: tehes olulisemad osad rasvases kirjas, proovige luua kiirelt mõistetavat tähendusrikast teksti. Soovitame vältida joont teksti all, kuna see on reserveeritud linkide jaoks. Jätke ka piisavalt tühja ruumi, looge palju lõike, vältige kogu teksti kirjutamist ühe suure plokina.

Lisaks on hea nõuanne mitte panna liiga palju asju – tekste, linke, pilte – samale lehele. Kui jälgite kõike eelmainitut, muudavad need koos teie tekstid veebi jaoks sobivateks tekstideks.

Efektiivse kontaktvormi läbi suurendate oma müüki

Te ei pruugi seda uskuda, kuid mõnikord piisab mõnest väikesest muudatusest kontaktivormis, et saada palju rohkem kliente ja seeläbi suurendada müüki.

Pole juhus, et isegi suurimatel ja kuulsamatel veebisaitidel toimub kontaktivormis aja jooksul mitmeid muudatusi, sest optimeerijad otsivad alati just seda kõige tõhusamat vormi.

Kontaktvorm on peamine viis, mille kaudu kliendid saavad teiega otse ühendust võtta. Isegi kui paljudel saitidel võime leida e-posti aadressi, mida kopeerides saavad kliendid vajaduse korral kirjutada.

Kuid see viis pole piisavalt efektiivne, kuna enamus internetikasutajaid ei võta seda lisasammu ette, nad ei viitsi avada oma postkasti ja kopeerida sinna aadressi. Kui aga pakute kontaktvormi otse lehel, saab kasutaja saata teile sõnumi kõigest ühe klikiga.

Saage uusi kliente tänu huvitavatele blogipostitustele

Isegi blogi, ehkki see on ajaliselt aeganõudvam tegevus ​​ja nõuab teatud püsivust, on teie veebisaidi jaoks hädavajalik. Ja mitte ainult sellepärast, et see võimaldab kasutajatel paremat teavet saada ja teie saidil ostu sooritada, vaid ka seetõttu, et blogitekstides kasutatud märksõnade kaudu võite saada otsingumootorite lähedaseks sõbraks ja seeläbi võib teie leht olla esimeste tulemuste seas, kui keegi teie valdkonna teenuseid või tooteid peaks otsima. Meie meelest on kodulehtde valmisamine ja blogi pidamine äärmiselt tihedalt seotud.

Uus sisu toob uusi kliente ja Google soosib teie lehtde, kui te oma veebilehe sisu pidevalt uuendate ja midagi värsket kirjutate.

Esteetilisel tasandil on tähtis piltide ja videote, aga ka kvaliteetne tekstisisu. Kui need blogiartiklid on huvitavad ja hästi kirjutatud, on ka rõõm neid sirvida ja nii võivad teie nii olemasolevad kui ka tulevased kliendid veelgi kauemaks teie saidil peatuda. Veenduge, et lugemist hõlbustaksid esiletõstetud lõigud ja märksõnad, et silm saaks hingata ja keskendaks tähelepanu sellele, mis näib olevat artikli fookuses.

Kodulehtede valmistamine ja sotsiaalmeedia tähtsus

Teie saidi tõhususe suurendamiseks on äärmiselt tähtis, et oleksite aktiivne ka sotsiaalmeedia võrgustikes, vähemalt peamistel platvormidel, nagu näiteks Facebook, Instagram, Twitter, või LinkedIn. Lehe või ettevõtte profiili loomine võimaldab tegelikult veelgi rohkem tähelepanu teie veebisaidile saada, jagades selle artikleid ja sisu ka seal.

Sotsiaalmeedia ühendub saidiga, võimaldades suuremat nähtavust. Tihti pööratakse suuremat tähelepanu profiilidele, millel on rohkem jälgijaid, sellepärast on ka vajalik, et lisaksite sotsiaalmeedia sektsiooni oma veebisaidile, et kutsuda kõiki saidi külastajaid teid ka sotsiaalmeedias jälgima. Ja kui soovite, et teid saadaks veelgi rohkem edu, saate nähtavuse või külastuste saamiseks luua sponsoreeritud kampaaniaid.

Pidev kontakt läbi uudiskirjade

E-posti turundus võimaldab teil suurendada veebisaidi efektiivsust. Selle maagilise tööriista kaudu on tegelikult võimalik, kui potentsiaalne klient seda soovib, saata pidevalt e-posti teel värskendusi, esitades kutseid, nii et kasutaja siseneks pidevalt teie veebisaidile, haarates tema tähelepanu ja suunates teda kindlaid tooteid või teenuseid ostma. Uudiskirjades võite kirjutada ettevõtte sisestest uudistest või uute artiklite avaldamisest blogis.

CTA ehk kutse tegevusele

Call to Action (CTA) ehk kutse tegevusele on turundustermin, mis viitab järgmisele sammule, mida turundaja soovib oma publiku või lugejaga teha. CTA-l võib olla otsene seos müügiga, mis kutsub ostma teenust või toodet. CTA on tavaliselt ala, mille olete saidi külastajale määranud, see võib olla kas info- või reklaamleht, mis kutsub ka sisestama oma kontaktandmeid.

Teie seisukohalt on kutsed tegevusele tõeliselt olulised, sest need võimaldavad teil suunata külastajat soovitud suunas ja pakkuda välja spetsiaalselt tema jaoks loodud sisu.

Kodulehtede valmistamine hõlmab paljusi elemente ja lisasid, mis mõjutavad veebisaidi tõhusust ja see ei ole juhuslike valikute tulemus! Jälgides ülaltoodud ideid, saate paremini aru, kas teie sait on juba piisavalt tõhus või mida tuleks seal veidi ümber kujundada.

Oliver Eenmaa
Copyright, SEO, UX ja UI. Veebihai kaasasutaja.
Jagamist