Mis on responsive koduleht ja kuidas see on väga oluline hakati väga palju rääkima juba selle kümnendi alguses. Nüüdseks oleme juba ammu jõudnud ajas kohta, kus ilma selleta põhimõtteliselt ei ole mõtet üldse kodulehte luua. Koduleht peab olema responsive. Kas teadsite, et mobiilseid seadmeid kasutab igapäevaseks veebisirvimiseks juba vähemalt üle 50% inimestest. Siin näiteks võrdlus aasta 2016 ja 2017 kohta. Siin aasta 2018 kohta.
Aga mida üldse responsive koduleht tähendab? See tähendab, et leht on dünaamiline. Muutub automaatselt vastavalt ekraani suurusele. Kui kunagi tehti mobiili jaoks eraldi veeb ja süsteem sai aru, kui kliendile oli vaja näidata mobiilset kodulehte, siis tänapäeval on kood lehe taga niimoodi seatud, et leht muutub automaatselt vastavalt seadmele. Imeline eks?
Kahjuks on endiselt, isegi aastal 2022 responsive koduleht probleemne koht, sest väga paljudel koduleht seda ei ole, kuigi ettevõtte ise on tegus ning käive suur. Kui Teil on mobiilse veebiga abi vaja, siis kirjutage meile.
Kuna meile meeldib pilte, eriti liikuvaid pilte vaadata, mis info palju paremini edasi annab siis siin Teile üks äge GIF vaatamiseks, mis seletab hästi ära responsive kodulehe põhimõtte.
Siin seitse põhjust, miks on responsive koduleht oluline ja võiks Teie veebis kasutusel olla.
- Mobiilikülastuste arv kasvab iga aasta tohutu kiirusega ja ajale ei ole hea jalgu jääda. Seda eriti juhul, kui on plaanis ka läbi kodulehe reaalselt väärtust luua kliendile ja müüki teha.
- Lehe laadimise kiirus väheneb. Leht laeb ennast kiiremini ära. See meeldib omakorda Googlele rohkem ning muidugi meeldib ka kliendile, see omakorda Sulle, sest klient on õnnelik.
- Külastaja viibib kauem lehel ja see vähendab omakorda bounce rate-i (kui suur osa inimestest kohe lehelt ära lähevad).
- SEO jaoks on responsive veebidisain hea. Seda on ka Google ise öelnud, et see on üks faktoritest nende algoritmist, mis aitab lehte kergemini üles leida nende kataloogist. Lihtsamalt öeldes, saad Sa responsive veebiga läbi Google rohkem külastusi.
- Tänapäeval ei saa kunagi ka hinnast mööda rääkida. Kuigi sõna on keeruline ja süsteem tundub ka, et justkui tuleks mitu lehte teha. See oli kunagi nii. Tänapäeval mobiilne/responsive veeb standard ja nö “hinna sees”.
- Conversion rate (ostu/muu väärtuse hulk klikkide/külastuste arvust) on suurem. Sa teed responsive kodulehe disainiga rohkem müüki. See peaks olema juba üks peamistest põhjustest, miks vaadata kohe oma koduleht üle.
- Kõik ühes. Mobiil, iPad, muu pad, suur arvuti, väike arvuti jne on kõik kenasti korraga kaetud ja leht näeb hea välja kõikidel suurustel korraga.
Kui arvad, et Sinu veebisait veel ei ole responsive siis Veebihai aitab hea meelega. Konsultatsioon on tasuta. Kirjutage või helistage meile.