Facebook pakub mitmeid erinevaid võimalusi turundamiseks

#Facebook #Reklaam #OleNähtav #Sotsiaalmeedia #Siianikõigepopulaarsem

 

Miks on Facebook Sinu ettevõttele nii tähtis ja 6 põhjust miks peaksid kasutama Facebooki reklaamimiseks?

Facebook on liiga suur turunduskanal, et ükski ettevõte võiks seda ingoreerida. Sinu ettevõte vajab kindlasti Facebooki lehte, et tänapäeval olla potentsiaalsete klientide huviorbiidis. Seda tähtsat informatsiooni teavad juba 50 miljonit ettevõtjat, kellel on Facebookis leht loodud enda ettevõtte jaoks. Facebook on seega üks põhilisi kohti internetis, kus Sinu tulevane potentsiaalne klient ennast peidab! 😉

Väga suur sihtrühm

Ainuüksi Eestis on sul võimalus jõuda 700000 inimeseni, rääkimata 1.5 miljardist inimesest, kes logivad iga kuu enda Facebooki kontole sisse!

Kõrge aktiivsus

Keskmiselt kulutab üks inimene Facebookis umbes 40 minutit, mis on 28 protsenti sotsiaalmeediakanalites veedetud ajast inimese kohta. Facebookis toimub minuti jooksul umbes 7 miljonit tegevust. Sinna hulka kuuluvad laikimised, jagamised, piltide lisamised jne.

Orgaaniliselt ei jõua enam sisu kohale

Kui Sul on juba Facebookis ettevõtte leht, siis võib-olla Sa seda veel ei mõista, aga ilma reklaamita jõuab Sinu sisu ainult 1%-le Sinu fännidest. Aastate jooksul on Facebook vähendanud just ettevõtete lehtede nähtavust inimeste uudistejadas aga selle eest aitab reklaam väga hästi ja soodsalt jõuda väga paljudeni!

Odav reklaam

Eelmise punktiga jätkates: Et jõuda enda fännideni ning uute potentsiaalsete klientideni, pead Sa kasutama Facebook reklaami. Hea uudis selle juures on, et Facebook on kordades odavam võrreldes enamus reklaamikanalitega. 40 euroga jõuad Sa tavaliselt 5000-10000 inimeseni. Ning parim selle juures on, et Sa saad suunata väga täpselt, kellele reklaam kuvab.

Väga täpne suunamine

Nagu viimase punkti lõpus sai öeldus, siis Facebookis saad enda reklaami väga täpselt suunata, et Sinu reklaamieelarve ei kuluks ära mõttetult. Sa saad suunata oma reklaame asukoha järgi, demograafia, vanuse, soo järgi, käitumismustrite järgi, ostuharjumuste järgi ning palju muude asjade järgi veel.

Remarketing ehk taasturundus

Facebook reklaamide üks kõige võimsamaid tööriistasid on Facebook Pixel, mis nõuab ka kodulehe olemasolu. Pixeli abiga saad sa salvestada kõik inimesed, kes käivad Sinu kodulehel, et hiljem saaksid nendele inimestele taasturundada, mis on palju efektiivsem, kui turundada inimesele, kes ei tea Su ettevõttest midagi. Veelgi parem on see, et Facebook aitab Sul leida veelgi rohkem inimesi, kellel on sarnased huvid ja käitumismustrid nendega, kes on Sinu kodulehte juba külastanud.

Facebook lehe haldus

N

Reklaamkampaaniate tegemine ja haldamine

N

Facebooki lehele paeluva sisu loomine

N

Facebook lehe haldamine ja aktiivsena hoidmine

Jagamist