Internetiturundus

Internetiturundus hõlmab Sotsiaalmeediat, reklaami internetis, sisuturundust, Adwordsi, analüütikat...

Turundus

Sotsiaalmeedia, reklaam internetis, sisuturundus, Adwords, analüütika...

Mis on internetiturundus?

 

interneti-turundusInternetiturundus on äärmiselt lai mõiste. Tänapäeval areneb see valdkond sõna otseses mõttes iga päev. Juurde tuleb uusi turunduskanaleid, imelisi internetiturunduse tööriistu, selle töö teostajaid jne. Lühidalt on see oma teenuse või kauba aga näiteks ka ideede turundamine läbi interneti. Kanaleid mida internetis kasutada on tuhandeid. Mõelge ise, kui palju on tänapäeval juba erinevaid veebilehti? Põhimõtteliselt on need kõik turunduskanalid. Tänapäeval on siiski tekkinud ka kõige populaarsemad turunduse kanalid ja meetodid. Sinna hulka kuuluvad kaks giganti Google ja Facebook (k.a Instagram). Googles on ennast võimalik turundada kahte moodi – otsingumootoritele optimeerida või kasutada klikipõhist reklaami Adwords. Facebookis saab ka ennast turundada orgaaniliselt või siis ostetud reklaamiga. Tänapäeva uus internetiturunduse strateegiaid on vinge sisu loomine, mida inimesed ise jagavad ja mille järgi Sinu lehele tulevad. Veebihai jaotab internetiturunduse kolme suuremasse kategooriasse: sotsiaalmeedia turundus, sisuturundus ja internetiturundus (sinna alla kuulub ka SEO).

 

Sotsiaalmeedia turundus

  • Reklaamkampaaniate tegemine ja haldamine
  • Facebooki lehele huvitava sisu loomine
  • Ettevõtte Facebooki haldamine ja aktiivsena hoidmine
  • Paista silma Instagrami turundusega
  • Tohutud võimalused leida uusi kliente
  • Kontode haldus, disain, reklaam, strateegiad, kampaaniad

Sisuturundus

Mis on sisuturundus? Lihtsam on küsida mida see ei ole. Sisuturundus on lihtsamalt kliendi enda juurde toomine läbi kasuliku ja vajaliku sisu loomise. Sisuks võib olla tekst, pilt või video. Artiklid, infograafikud või e-raamatud. Tasemel sisuturundus peaks olema iga ettevõtja üks turunduse põhialuseid. Seda räägitakse juba peaaegu igal müügikoolitusel, et loo kliendiga alguses suhted läbi kasuliku info jagamise, tee seda tasuta ja siis klient tuleb ise. Aga miks on siiski tänapäeval nii, et enamus ettevõtete kodulehte külastades leiame aegunud info, tühjad sotsiaalmeedia kanalid ja kontaktivormi stiilis “võta meiega ühendust ja teeme Sulle parima pakkumise”. Miks ei võiks kliendile kohe pakkuda? Näiteks talle kasulikku infot, mis haakub Sinu ettevõtmisega? Uskuge, see toob Teile kuhjaga kasu! Aitame Teil luua kvaliteetset sisu.

Videoturundus

Artikliturundus

email turundus

Email turundus

email turundus

Strateegia

Internetiturundus (SEO, Adwords, maandumislehed)

  • Kodulehtede optimeerimine
  • Sisu lisamine ja optimeerimine
  • SEO audit
  • Adwords vajab maandumislehte
  • Uue ja olemasolevate kampaaniate optimeerimine
  • Teeme Adwordsi kampaania kasumlikuks

Pin It on Pinterest

Jaga Seda